Как вернуть деньги ? ← Проблемы и решения
- Максим Максим:
- 04.10.2013 | 16:14
Сделал заказ 12июля оплатил. Через 4дня после этого, статус товара не меняется.
Написал в службу поддержки, попросили квитанцию об оплате,выслал. Ответили "Thank you for contacting AliExpress.
I understand that you are concerned about the refund of your payment.
After consulting our Payment Department, I get the feedback that because of the bank system technical issue, the payment is charged. We will make refund for the charged payment to your QIWI account.
I understand how you feel. We will have to make the way to repair the refund function, if you need this order, you are advised to make payment again. Once the refund function is working, we will send the payment back to you.
Please do not worry, please be assured that your money will be back to you. We deeply apologize if this has resulted in any inconvenience for you.
I sincerely hope the above information can help you."
Через месяц ответ тот же.
Еще через месяц ситуация не изменилась.
Что делать в данной ситуации ???
- любовь макарова:
- 14.10.2013 | 10:34 | ответить #2884
Помогите мне пожалуйста,оплату за товар с кошелька Али сняли,а товар стоит в статусе ожидания оплаты.Прошло 4 дня,раньше таких проблем не было.