Служба безопасности заморозила заказ ← Проблемы и решения
- Дмитрий d.shevaruhin:
- 01.11.2012 | 08:37
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, что делать дальше - получил от алиекспресс следующее сообщение:
Your order 1016685371 has been frozen due to supplier suspension
Dear Dmitry Shevarukhin,
Please note that the account of the AliExpress supplier: Blue Qiu has been suspended. We have frozen all of your pending orders with this supplier for which you have already made payment. We will request the supplier to provide necessary evidence such as proof of shipment, and if necessary, relevant qualification certificates, within 3 days. If the supplier does not provide the evidence, AliExpress will close the order and refund the payment to you. At present, please be patient and wait for further instructions from us.
AliExpress is committed to the principle of good faith and the protection of the interests of both buyers and suppliers. The above-mentioned supplier was recently found to have unsafe trading activities. Therefore, to protect the interests of buyers, we have decided to suspend the account of the supplier.
AliExpress strives to continuously improve our trading environment. Thank you for your understanding and continued support. If you have any questions, please do not hesitate to contact us.
Sincerely,
Alibaba Trust and Security Team
2012.10.30 03:23
Просто, с этим заказом изначально все идет не так гладко и охота вернуть деньги, но тут возникли новые неприятности.
- Виктория Майсурадзе:
- 11.12.2015 | 18:34 | ответить #5067
Здравствуйте! наш заказ закрыт ю деньги не поступили на карту.номер заказа 70113341858056. продавец не предоставил необходимые докозательства.вы обещали вернуть деньги в течение 10 дней. но не вернули ничего.что делать дальше?
- Дарья Курафеева:
- 16.01.2016 | 22:18 | ответить #5111
Подскажите пожалуйста я заказала кофту. Заказ заморозили через 3 дня, а ещё через 2дня заказ перешёл в ожидания отзыва. Что теперь делать? Деньги не вернули.
- Анастасия Ланкина:
- 17.03.2016 | 22:45 | ответить #5157
А что делать если пришло такое сообщение
Что якобы я не оплатила заказ. Хотя деньги сняли
- Виктория Соло:
- 18.03.2016 | 00:20 | ответить #5158
Замарозили заказ ,а мне он так нужен что делать ?